Schaakvereniging Raadsheer-Corbulo
  INLOGGEN
  REGISTREREN

SCHAKEN |  BESTANDEN |  FORUM |  PLAATJES |  NIEUWS |  KALENDER |  LINKS  
Menu

Schaakcomputers

Browsing this Thread:   1 Anonymous Users

Welkom aan de bar 
Webmaster

Wees allen welkom (en neem een drankje ). Dit is de plek om uit te blazen van de zware partij die net gespeeld is of de plek om het eens even niet meer over schaken te hebben (als je dat wil!).

Gebruik deze 'thread' (discussie draad) dan ook gerust om je voor te stellen als nieuw lid van de website (vooral handig als je geen club lid van Corbulo bent!).
Edited by Corbulo on 2006/2/6 19:30:22
Edited by Corbulo on 2006/2/6 20:15:11
Report Top

Re: Welkom aan de bar 
Loper - Wit

Doe mij maar een mooie rode wijn
Report Top

Loper - Wit

Ik heb mij sinds kort aangemeld voor het internet schaken bij Corbulo. Vanwege mijn werktijden (tot 21:45 uur) en -plaats (Kontich, nabij Antwerpen) lukt het nog niet om hele clubavonden bij te wonen. Doch wellicht is het leuk om eens te buurten om mijn gezicht te laten zien.

Ik ben echter pas tegen 23:30 in Leidschendam. Dus mijn vraag is: tot hoe laat zitten jullie meestal aan de bar in het MariŽnpark?

Groeten
Paul
Report Top

Tot hoe laat zijn we er? 
Wedstrijdleider

Quote:
Ik heb mij sinds kort aangemeld voor het internet schaken bij Corbulo. Vanwege mijn werktijden (tot 21:45 uur) en -plaats (Kontich, nabij Antwerpen) lukt het nog niet om hele clubavonden bij te wonen. Doch wellicht is het leuk om eens te buurten om mijn gezicht te laten zien.

Ik ben echter pas tegen 23:30 in Leidschendam. Dus mijn vraag is: tot hoe laat zitten jullie meestal aan de bar in het MariŽnpark?

Groeten
Paul

Allereerst:
Hartelijk welkom op de website (en veel schaakplezier gewenst)!

De Marienpark bar:
Om 23:30 zijn er vaak nog wel een paar leden. Over het algemeen gaan de laatsten ergens tussen 23:30 en 00:00 weg.

Tegen die tijd zijn het er (zeker nu, aan het einde van het seizoen) bijna altijd nog maar 2 tot maximaal 4 leden. En†het kan gebeuren dat alle partijen al iets eerder zijn afgerond (en dat er dus om 23:15 al afgesloten wordt).

Het handigst is waarschijnlijk om een paar dagen van te voren even een e-mail te sturen. Volgens mij wordt er dan wel gewacht =).

Aanvullend 
Webmaster

De voorzitter (Rob) gaf vanavond ook nog aan dat:
- Na 23:00 kan er niet zomaar meer naar binnen gelopen worden. Dan moet je binnegelaten worden door iemand die al in het gebouw is.
- Om 00:00 uiterlijk moeten we er uit, dan wordt er afgesloten.
Report Top

Loper - Wit

Bedankt voor de informatie. Het brengt in elk geval duidelijkheid. Daarnaast moet ik ook zeggen dat het weinig om handen heeft om aan de bar te gaan zitten, als je niet eerst een potje geschaakt hebt. Echt komen heeft pas zin als ik daadwerkelijk kan deelnemen aan de clubavonden / interne competitie.
Report Top

Loper - Zwart

Een saillant detail is dat de huidige speellocatie van Corbulo niet over een bar beschikt. Ondergetekende heeft daarom besloten niet meer in persoon te verschijnen op den clubavond totdat†Corbulo weer†een volwaardige bar heeft inclusief vers getapt bier en gefrituurde versnaperingen van hoogwaardige kwaliteit.
Report Top

Admin

You can view topic.
You cannot start a new topic.
You cannot reply to posts.
You cannot edit your posts.
You cannot delete your posts.
You cannot add new polls.
You cannot vote in polls.
You cannot attach files to posts.
You cannot post without approval.

astonstreet Xoops Themes